Reklamacije

Proizvod nije ono što ste očekivali?

Nema problema, rado ćemo Vam izvršiti zamjenu ili povrat kupljene robe sukladno Zakonu o zaštiti potrošača (NN 41/14, 110/15). Možete jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe.

Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti ovdje.

Više o povratu i raskidu ugovora pročitajte u uvjetima poslovanja.

Ako proizvod/i ima/ju bilo kakva oštećenja ili skrivene nedostatke molimo vas javite se na info@klinci.hr ili na 095 399 7033. Reklamacije uobičajeno rješavamo unutar 2 – 5 radnih dana (najkasnije 14 radnih dana nakon zaprimljene reklamacije). Svaki kupac je dužan poslati na mail slike artikala i pakiranja nakon čega će naša služba za reklamacije u najkraćem roku riješiti reklamaciju.

Kupac putem maila info@klinci.hr dostavlja svoj IBAN, nakon povrata artikla u naše skladište u roku 2 – 5 dana (najkasnije 14 radnih dana) vraćamo iznos novca dogovoren putem navedenog maila.

Slanje lomljivih artikala!

NB-NET, obrt za proizvodnju i trgovinu mnogo pažnje pridaje zaštiti i slanju paketa u kojima se nalazi roba koja se može oštetiti u transportu. Naši djelatnici brižljivo i stručno pakiraju robu čime se osigurava da je predani paket prikladan za isporuku. Dobro pakiranje je u stanju poništiti udarce i vibracije, osiguravajući da pošiljke stignu do odredišta neoštećene.

Prilikom povrata molimo obratite pažnju na slanje lomljivih artikala, zaštitite proizvod sukladno gore navedenim uvjetima slanja lomljivih artikala, kako bismo Vašu reklamaciju proizvoda mogli uvažiti te izvršiti povrat sredstava.

Zahvaljujemo na razumijevanju.