Rješavanje sporova

Materijalni nedostatak može se uvažiti kada:

  • artikl nema karakteristike potrebne za njegovo normalno korištenje ili promet,
  • artikl nema karakteristike koje su potrebne za posebno korištenje zbog čega ga kupac kupuje, a koje je prodavaču poznato odnosno moralo bi mu biti poznato,
  • artikl nema karakteristike ili odlike koje su izričito ili prešutno dogovorene odnosno propisane, prodavač je izručio artikl koji nije u skladu s uzorkom ili modelom, osim
  • ako je uzorak ili model prikazan samo u informativne svrhe.

Kako se provjerava primjerenost artikla?

Provjerava se pomoću drugog besprijekornog artikla iste vrste, istovremeno s izjavama proizvođača, odnosno navođenjima na samom artiklu. Kako se materijalni nedostatak uvažava?Kupac nas mora obavijestiti o eventualnom materijalnom nedostatku s detaljnim opisom istog u zakonom propisanom roku. Kupac nam istovremeno omogućava pregled artikla.Pravo na uvažavanje materijalnog nedostatka na artiklu detaljnije uređuju odredbe Zakona o zaštiti potrošača.U slučaju povrata artikla, kupac je dužan obratiti se prodavaču putem e-maila na info@klinci.hr i dogovoriti se za preuzimanje artikla na unaprijed dogovorenoj adresi. U tom slučaju troškove vraćanja artikla snosi prodavač to jest NB-NET, obrt za proizvodnju i trgovinu, Škalinova 20, 10000 Zagreb , a sve informacije koje su nam potrebne za preuzimanje pošiljke na adresi kupca dogovoriti ćemo putem e-maila ili telefonskog poziva.